Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Member AjFemale/United States Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Premium Membership
Statistics 40 Deviations 287 Comments 3,143 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

deviation in storage by raccoon-chan

Activity


There isn't any recent activity from deviants you watch. Fill up your Watch Feed by watching more deviants!

deviantID

xlilhammx's Profile Picture
xlilhammx
Aj
United States
Interests
lmfao so just 10 minutes ago I had only 900 something views, and it's been going up really slowly. But ever since I linked my dA to kevjumba, now I have view pouring in. Yay? XD
  • Mood: Wow!
  • Listening to: Jay Park - Can't Take My Eyes Off You
  • Reading: Does My Head Look Big In This? -Randa Abdel-Fattah
  • Watching: Invincible Youth
  • Playing: Pokémon Heart Gold
  • Eating: Pilipit
  • Drinking: Strawberry Calpico

AdCast - Ads from the Community

Comments


Add a Comment:
 
:iconraccoon-chan:
raccoon-chan Featured By Owner Mar 16, 2011  Student General Artist
[link]
This is the Pokemon gijinka artist I was telling you about! They are so awesome~
Reply
:iconraccoon-chan:
raccoon-chan Featured By Owner Mar 8, 2011  Student General Artist
[link] lmao! this kinda reminds me of those tumblr pics. XD
Reply
:iconxlilhammx:
xlilhammx Featured By Owner Mar 8, 2011
LOL ♥






omg i came on dA just to tell you...i got an Exp. Share in a building where i fought this chairman that was disguised as a janitor in the third town. the weird 3D town XD
Reply
:iconraccoon-chan:
raccoon-chan Featured By Owner Mar 9, 2011  Student General Artist
LOLWUT. XDD That sounds so weird and confusing. XD Is that the one AFTER the 2nd gym?
Reply
:iconraccoon-chan:
raccoon-chan Featured By Owner Mar 7, 2011  Student General Artist
OMG... this is the most adorable HTTYD fanart ever: [link]
Reply
:iconxlilhammx:
xlilhammx Featured By Owner Mar 8, 2011
AWWWWWWWWWWWWW
Reply
:iconraccoon-chan:
raccoon-chan Featured By Owner Dec 15, 2010  Student General Artist
[link]
A comic about the Cold War. OMG. So awesome. It's long, but so funny. They have the FOREVER ALONE face, and "Are you jelly?" (I freaked... froke?... frake? out when I read that.) and "I DON'T EVEN". XDDDD
Reply
:iconxlilhammx:
xlilhammx Featured By Owner Dec 15, 2010
OMGGGGGGG U JELLYYYY? i loveeee itttt
and lmfao i thought it was my job to mess up past tenses XD

btwww:
y u no guy: [link]
forever alone guy: [link]

some of them are lame...but that's the trade off for the rare epic ones.

another btwww:
this is my favorite website ever. i never stop laughing [link]
it's like MLIA/FML but without the fakeness and 1000000 times more awesome!
Reply
:iconraccoon-chan:
raccoon-chan Featured By Owner Dec 15, 2010  Student General Artist
OMG Y U NO. XD I've never seen him before. But he's awesome. Y U NO SHOW HIM TO ME EARLIER? D8... XD

Yeah some people are just so awful at making those. "Forever A Tron"... that doesn't even rhyme, man! D:

Why is autocorrect so dirty? >____> But that site it so epic. "Horse sfx => Horse sex" XD
This site makes me actually LOL. Like, out loud. XD *goes to read more*
Reply
:iconxlilhammx:
xlilhammx Featured By Owner Dec 16, 2010
i love Y U NO ♥
especially all the kpop ones that peeps i follow post.

i know some are such fail ):

IT IS. but i find it so funny XDDDDD
i know right? i laugh out loud every time.
Reply
Add a Comment: